Čo o vás prezradí vaša vizitka?

„Určite sa mi ozvite,“ zakončil a vtlačil mu do ruky svoju vizitku.

Vizitky nás neodmysliteľne sprevádzajú kariérnym svetom. Osviežujú nám spomienky pri prataní peňaženky, alebo sú starostlivo strážené na pracovnom stole. Čo, okrem kontaktných informácií, však naozaj hovorí naša vizitka?

Len meno a kontakt?

Podanie vizitky je vnímané ako otvorenie dvier, pripravenie pôdy k ďalšiemu jednaniu a vyjadrenie záujmu o rozhovor. Praktická rola, ktorú zastávajú vizitky v spoločnosti, je jasná, no malé kolujúce kartičky v sebe schovávajú viac mágie, ako by sa na prvý pohľad mohlo zdať. Vizitku možno s menšou hyperbolou nazvať až istou formou osobného marketingu.

Už to nie je firma, už je to konkrétna osoba z mäsa a kostí, a tá osoba je presne taká ako táto kartička. Vizitka vystihuje priamo nás. Je vyrobená podľa nášho vkusu, prezrádza náš prístup a naše postoje. Prirodzená snaha vykresliť sa pred budúcimi zákazníkmi, v čo možno najlepšom svetle, by sa mala určite zrkadliť aj na vizitke. Ako chceme v jeho očiach vyzerať? Sme strohý profesionál či vtipný pohoďák? To všetko o nás ihneď vytára naša vizitka.

Profesionálna vizitka znamená profesionálny prístup

Rozpixelované logo, slogan napísaný tým prvým fontom čo ponúkne Word Art, krivo odstrihnutý okraj a tlač na farebnom výkrese z vás profesionála nespraví ani keby ste ním skutočne boli. Podľa vizitky si potenciálny zákazník tvorí názor a jeho podvedomie v krátkosti ilustruje kúzelný príbeh s názvom „spolupráca s týmto človekom“. Skončí príbeh piatimi hviezdičkami alebo reklamačným formulárom? Nech je ako chce, mal by hlavne začať, a ten popud čo potrebuje môže byť aj v peknej vizitke.

Náš mozog automaticky prepája časti skladačky, a keď teda nebola dostatočná pozornosť a úsilie venované kvalite vizitky, aké  to asi bude s tou ponúkanou službou? Profesionálna vizitka vzbudzuje už na prvý pohľad dôveryhodný dojem a sľubuje kvalitnú službu a jednanie na úrovni. Venovať trochu pozornosť príprave tejto malej kartičky, ktorá hovorí kto sme, sa raz určite vráti v podobe zelených čísel.

Profesionálna či domáca vizitka?

Vizitka je v businesse veľmi dôležitý nástroj, preto sa často nevypláca nechávať veci na náhodu. Zveriť sa do rúk profesionálov nie je drahé a stopercentne sa to oplatí. Existuje mnoho spoločností, ktoré vám s prípravou profesionálnych vizitiek pomôžu. Ku príkladu, jedným zo spoľahlivých tuzemských výrobcov je Hvprint. Vaše profesionálne vizitky čakajú k objednaniu na ich rovnomennom webe.

Podobné služby ponúka celá rada spoločností a každá overenejšia môže sľúbiť kvalitné vizitky. Ak si nie ste stopercentne istý svojimi grafickými a tlačiarenskými schopnosťami, obráťte sa na jednu z nich, a po zanechaní vizitky nebudete očakávať už nič iné ako telefonát…